Friday, October 27, 2006

Första bloggen!

Ok... dags för mig att börja använda min blogg som man borde göra. Nu när det precis blitt höstlov är det perfekt, eftersom jag ändå inte har något annat att göra... (men har alldeles för fullt upp för att hinna med några läxor..;P)

Hursomhelst, det här är jag för de som inte vet det:


hahaha jag älskar den bilden! är från en sleep-over natt när jag, safi och jos bestämde oss för att klottra på alla som sov, och på oss själva så att det skulle bli rättvist. ;P

Och jag bor borta i en villa i stureby i hufvudstaden (woohoo) med min kära familj (mamma, pappa o Merita [lilla storasystern])

och nu ska vi käka innan jag drar till erik. ska försöka komma ihåg att skriva imorrn också!

1 comment:

Anonymous said...

Jag är bästa fotografen by far asså! Bilden är sköeliskön Milja ponken *stolt*