Friday, May 04, 2007

Zaragoza 2

Och jag har kommit på att jag inte hinenr berätta dag för dag. ni får titta på bilder och gissa istället. och sen kan jag lägga in + och - med allt.


+. Eftersom jag tycker om henne så mycket. Och för att shoppingen va nice.







+. fika med halva gänget! :D Hade inte insett att det va laura som betalade, så jag fick svälta lite.





-. Höghusområdet som Laura bodde i. Jag är ledsen, men visst ser det ut som ett perfekt ställe för en fisk att bo på? Men alltså. det behövdes fyra nycklar för att komma in till henne, så det verkade inte precis lätt att knacka på och säga surprise.










+. Jag älskar att va högt uppe. Det här är utsikten från besökstornet i El Pilar.








+-. Yeah I know. I look like ööök. Men Lauras faster och farmor va helt underbara!






+. Jag och Emma på söndamorgonen. Hade köpt likadana jackor, hehe.
BERSKA









-. El ajaferia nått sånt. lite häftigt kanske och skönt att få slippa spanjorlektionerna, men annars ganska dött.


Fortsättning följer.. heheh :P

No comments: