Saturday, February 24, 2007

emilja



hahhahhaha Emilja! fattar ni!? ;) *blink blink*
nä men det tyckte jag va lite kul, hehhe.

Dagens låt: A mother's son - Europe
[önskad av emil :P]


Sitter hemma hos emil nu och leker med hans dator! :)
Han hatar det. Jag älskar det. Nej han hatar det inte han älskar det också, visst?
Nehe älskar va visst att ta i men.. han är ok med det. tydligen. vilken jobbig grabb eller+:P Han kan inte bestämma sig!



Idag drar han till alperna så jag passar på. han sjunger fint.
Ska dra på middag om en timme. EN TIMME! Jag brukar käka middag vid nio, aldrig fyra! Det är för att vi är bortbjudna till vår gamla gaggiga granne Karin. snälla rädda mig.

Har blivit lite besatt av scorpions också. Lyssna bara på introt till no one like you!! (L) Helt underbart!

1 comment:

Anonymous said...

gaggig kan du vara själv.