Friday, March 02, 2007

dagen efter Billy Talent

och nej, jag mår inte alls bra nu.
För vad fan har jag för problem egentligen? Det säger bara stopp, och sen mår jag sämst och vill bara ligga ner och inte göra ett skit. Men så ska det väl inte vara. Om man tycker om någon trodde jag att man ville träffa den, inte hellre låta bli. Inte må sämst en hel dag bara för att någon är i Stockholm och vill säga hej, jo jag finns och vill vara med dig. Om det går åt helvette får det väl göra det. men inte enligt lilla milja. nej då går man och dör istället. Iallafall tills människan har åkt hem långt långt bort och tänker är jag ingenting för henne? Men jo. det är du. Det är du verkligen. och det är därför som jag mår dåligt av dig. Förlåt.

2 comments:

Anonymous said...

Wei nu har jag blogg igen! :P

Alveb said...

Precis så är jag med, fast jag mår inte dåligt av det. Det är snäppet värre va? :-|