Wednesday, January 10, 2007

10 jan

helu :)
måste sätta igång och skriva lite nu när det är nytt år och allt. Ett 10 januari löfte?
Iallafall som kom det nya året med en skola, som började igår. Kul att va tillbaka igen, men orka med alla tidiga morgonar och långa sega dagar. det är bajs... fan va nice. (hehehehhe emma)
Imorrn börjar IV valet för mig. Jag och Michis valde Internationella relationer. Kan bli spännande, kan bli trist. Vi får väl se. Sen har vi fått vår nya Historialärare; Kalle. Verkar bestämd men schysst. Hjälp vad intressanta saker jag skriver.. Blir nog bättre om jag lägger ner. Måste bara skriva att jag var och såg Saw 3 på bio med Michis och typ 10 andra i måndags. Nu skiter jag på mig varje morgon, jag är så jävla skraj att nån ska dyka upp bakom mig i spegeln eller nått sånt. BLÄÄÄÄ på BLÄFILMER

3 comments:

Anonymous said...

Hmm...det saknas nåt...

Det sakas ett inlägg den 12:e jan som hyllning till din underbara kusin som fyllde år;)

Kramar!

ita said...

Milla du FÅR ju inte titta på såna där filmer! Du är ju nästan lika rädd för dem som jag är! :O

Emma said...

hahahhaa rädd.. faan va beredd (hahahah)!!!