Saturday, January 06, 2007

Nya året

Dagens låt: Aerosmith - Dream on
[snacka om att hans röst har blivit råare med åren. här va han bara en liten pojke. sjöng otroligt fint då också]

Kort sagt: Mitt nyår var inte det roligaste. Trevligt, visst, men snälla någon rädda mig nästa år!!

Innan släkten kom igår var jag i stan och köpte väääärldens snyggaste BH! :D helt underbar, men nej, jag tänker inte lägga upp någon bild den här gången, hehe. Ni får luska ut ett sätt att se den själva :P

Snart kommer Linn hem från Thailand!! Saknar henne nog mer än vad jag erkänner, hehe, men det är dags för henne att pallra sig hem till mig nu tycker jag! Och sen snart kommer Skenan också!!!! Shiiiit vad den skiten har varit borta länge!!

Linn och Skenan jag saaaaaaaknar er!!







Igår kom släkten på pappas sida hem till oss som de gör varje trettonhelg. Kommer på mig själv med att undra varför jag inte är på stg med han pojken nu, men det är nog bäst så här. Jag kan grina lite istället. Julklappsutdelning och mat och kusiner och spel och blabla. mys. Kul att se alla igen. Jobbigt lite också. Varför tycker jag så mycket om att vara själv? Hälften av människorna sov över tills idag iallafall, och nu ska vi färga håret på kristina. samma röda färg som jag hade förut. hon blir nog nöjd, men hon måste fan lära sig att tvätta håret själv snart. snälla hon måste verkligen det. det är fan lite tragiskt. Vet inte riktigt när de åker.
Igår kom merita med en sån där jobbig situation som man faktiskt inte har en aning om vad man skulle göra om man hamnade i den. Tycker synd om alla som kommer vara med mig de närmaste dagarna, för jag kan verkligen inte släppa tanken. Så här: Ett barn föds. Helt frisk. Efter ett tag märker man att barnet är efter, kanske efter 3-4 månader något. Barnet är nu 9 år, och är som en tremånadersbaby. Fast där för alltid. Kommer aldrig växa sig vuxen i hjärnan, bara i kroppen. Nu har de opererat så att barnet inte kan växa heller där, för att det blir alldeles för jobbigt att ta hand om. Vad faaaaaaaaan skulle man göra som förälder?! Jag har hoppat fram och tillbaka med olika teorier hela jävla kvällen, men det går inte ihop rätt. Det går bara inte. All etik och moral åt helskotta, för vems liv ska man förstöra?
Whatever, jag ska inte plåga er mer. Jag tycker ju om er. Hejdå.

1 comment:

Emma said...

du och jag nästa nyår baby!!! fett roligt!!! =)=)=)=)=)=)=)
älskarej!!