Sunday, January 14, 2007

Olovs födelsedag

ojojoj. Hur kunde jag missa? :P

Min älskade lillkusin Olov fyllde 37 i fredags! Nu alla samtidigt: GRATTIS OLOOOOOV! Förresten allihopa, grattade Olov sin älskade kusin Milja på hennes födelsedag? Nej just det. Nu alla samtidigt: DÅLIGT OLOOOOV! [bajsolov] Det blir ett litet minus där...
Men nu ska han och hans storebror Oskar börja på salsa, så det blir ett litet plus där också. Men + och - blir -, så Olov, du borde hitta på något som får dig att ligga på plus hos mig! hahah lycka till!

3 comments:

Alveb said...

Så du uppmanar honom alltså att göra fler negativa saker? :-|

ita said...

Haha, ska du bli såndär allsångsledare eller nåt?

Men Mia, på riktigt är det lite konstigt att du glömde gratta vår lilla kusin. Dåååligt! Glömde din STORA syster? Nää! Alltså är det bevisat att jag är en snällare kusin än du! Fast dummast av alla är Olov som inte grattade någon av oss :P

Puss! <3

Oskar Norberg said...

Och för att du inte ska glömma Olovs hemske storebrors födelsedag också: Jag fyller den 3 februari. Om mindre än en vecka. Och jag blir faktiskt jättegammal.