Sunday, January 28, 2007

ojdå

shit jag tror jag har missat lite, men jag orkar inte skriva hela tiden, orkar inte ta mig den tiden.

Har fått lite klagomål från emil den sköna busen. Han vill vara med här lite oftare, och det kräver ju att jag skriver lite oftare. Emil vi måste träffas snart om du läser det här! Saknar dig helt otroligt kära vän, hehe! Du betyder massor för mig! :D:D

Igår var jag på fest hos linn! Grymt kul!! Michis jag älskar att dansa med dig när du är nykter hahaha!! Vi tog massa bilder och hade jätteroligt allihopa! Sen sov jag över hos Linn [mysmys] och fick promenera i snön hela vägen hem imorse! Jag är sååå glad att snön kommit, allt blir verkligen finare.

Btw, varför kan jag inte lägga ner honom? Jag har ju gjort det, men bara halvt. Finns de alltid kvar därinne?

1 comment:

Emma said...

jaa, dom finns alltid kvar... tyvärr. älskar dej <3