Saturday, December 30, 2006

helt enkelt

Helu! :]
Har några väldigt härliga låtar i huvudet at the moment. Den första är Ozzy Osbournes I just want you, och den andra är Kiss’ I want you. Eeeh, and what’s the diffrence??! kan jag gissa att ni tänker. Men lyssna på dem, snälla gör det. Hög volym som fyller hela rummet, och känn hur äkta det är. För är det inte det musik handlar om? Alla tycker om den musik som känns äkta för en själv och på nått sätt kan spegla vad man känner. Och även fast jag försöker hitta någon som kan ta hans plats lite och därför inte har någon som jag kan skrika att jag vill ha rätt upp i ansiktet, så älskar jag de här låtarna. Inte något ’Du är så fin kom hit för jag tycker om dig sötnos’ (som iof också kan vara fint att höra) så är det här så enkelt: I want you. And that’s it. Den enda förklaringen som egentligen behövs. Varför något varför? Man vet inte alltid varför, man bara vill.

No comments: