Monday, December 11, 2006

För i helvette vad dåligt

Men usch vad jag har börjat svära, och usch jag har haft tråkigt på senaste tiden. [FY MILJA! by Michis] Är irriterad över hur dåligt det har gått i skolan på senaste tiden, på hur trött jag är för att jag inte orkar sova, på att min älsklingsgumma Eugenia har rest ifrån mig, på att jag inte har några kläder eller har tid att dra till stan och köpa några, och på att jag själv inte tar mig tid att uppdatera min blogg. Dåligt som fan av mig, eftersom jag tycker att det är så kul...

Dagens låt: Aerosmith - Janie's got a gun
['She had to take him down easy, and put a bullet in his brain!' känn den i tårna]

Märkte just att jag inte skrivit här på över en vecka. hjälphjälphjälp. Vet inte riktigt var jag ska börja, men egentligen har allt varit så trist att det inte spelar någon roll. Hade ett långt snack med emma och michis i torsdags, eller var det onsdags?? :/ Hursomhelst så var det skönt att få prata med dem. Få dela med sig av minnen och problem, och få höra deras problem och tankar och deras svar på mina. Emma tog med oss upp på något berg där vi kunde se ut över slussen. Vackert, men så var jag kissnödig och frös som en stucken gris också. Inte riktigt lika mysigt nej. Att emma och Michis hoppade upp och ner och lekte apor gjorde inte riktigt saken bättre, hehe ;D
Igår var det Omniplans traditionella julfest, och som varje gång träffade jag Felix och Ella igen. Shit alltså vi har riktigt skoj ihop, men ändå träffas vi inte särskilt ofta. De hittade min piska vid sängen också, och sen fick jag skit för det hela kvällen, hehe. Vi skrattade oss igenom festen, och hade det riktigt roligt! Kära syster fick en fortune cake där det stod att någon av det motsatta könet beundrade henne^^. Go for it babe!! ;D
Sitter här och väntar på att Michis ska komma. Vi måste förbereda oss inför Spanienutbytet i Mars, och Michis behöver utnyttja min skrivare! Sålänge softar jag med fotbad framför datorn [mamma och pappa kommer döda mig] och försöker låtsas som om Michis har egna nycklar. :) För jag kan ju omöjligt gå ner och öppna dörren när fötterna trivs så bra här, eller?
Sköt om er pojkar och flickor! (L) /Milja

3 comments:

Emma said...

jaa usch det har verkligen gått kasst i skolan på sistone, du vill inte ens veta vad jag fick på mitt fysikprov... måste och shoppa! kanske kan dra nån dag när vi fått julpengar?? mellandagarna?? puss pårej

Anonymous said...

älskade älskling jag saknar dig så fucking mkt asså det e helt otroligt hur mkt man kan sakna er!!!!! (spec att få mobba er :P) nej jag skojja bara men jag saknar att få rapa i ditt ansikte fyfaan vad kul det va hos mig vet du jag har haft fett mkt problem med magen sen dess :P hahahah jag kan inte äta utan att må dåligt man ba bra eugenia :D:D men gumman håll dig uppdaterda nu så ska jagf så gott jag kan med älskar dig my darling love

Anonymous said...

?