Sunday, December 17, 2006

Lindadagen




Dagens låt: Bon Jovi - Thank you for loving me
[fiiin som satan! Och Linda var på konserten i tyskland i somras!]


Måste först bara skrika: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa nu är det äntligen lite kallare och jag börjar få julstämmning. FROST där ute, och GRAN påväg hem! :D

Ska skriva ett inlägg om julbaket hemma hos michis SÅFORT EMMA skickar bilderna till mig. Det va helskoj, vi borde göra om det nästa år också!



Och nu till det viktiga: Var hela dagen med Linda igår och köpte alla julklappar, och sen sov hon över här och vi hade det jättemysigt! Bakade kladdig kladdkaka och pratade om allt som hänt sedan vi träffades sist.
Jag träffade Linda på våra grannars 40års fest för massa år sedan, och sen dess har vi väl alltid varit bra kompisar. Har kanske inte träffats särskilt jättemycket, men förr var det iallafall mer än vad det är nu. Ingen av oss har lika mycket tid nu, men de gånger det går ser vi verkligen till att träffas, och det är lika kul varje gång. Hon vet nästan allt om mig. Lite läskigt ibland, hehe :P
Här kommer iallafall lite fina hemmafru-bilder på oss:





6 comments:

Anonymous said...

hahah x) oh yeah, jag kanske är tomten.. 0.o

hahah, toto är vår lilla hälsning XD var så jäkla kul när mikaela sa det med brittisk accent nån gång, sen dess är vi fast ^^

oh, vi har tydligen mer gemensamt :| kladdkaka! :D

Anonymous said...

bra där :) då kan vi spela den tillsammans ;P

oj, gärna det, om dom andra också är på :) midnattsmässan alltså

Emma said...

tjena tjena mittbena! vad gör du din lilla mupp?? jag har tråkigt på datalektionen! vad händer len?!
pusselipuss på dej <3<3<3

ita said...

Oj, nu ser allt annorlunda ut här. Tufft!
Jaa, titta en flicka, en flicka som har lånat sin systers klänning tydligen :P (och en flicka som inte sparar kladdkaka till systern heller, ajabaja..)

Linda är snäll :D

Anonymous said...

vet du vad jag upptäckte?

jo, två saker:

1.
Fanny får inte sno dig från mig =( och du får inte sno Fanny från mig! Vad är det här för skit.. jag har så svårt att dela med mig Milja, det borde du veta...

2.

Jag upptäckte just det där blåa längst ner på din blogg =) har det alltid varit där? :O

sköt om dig miljofski!

PUSS

Anonymous said...

btw, vi är nog själsfränder, jag älskar också disneyfilmer!! :D min barndom består till 94% av lilla sjöjungfrun och nalle pu 0.o