Thursday, December 21, 2006

Julbakskväll med Michis, Emma och Alve

Hej igen. Dags att uppdatera förra fredagen, nu när Emma äntligen skickat bilderna.


Dagens låt: Pink Floyd - Wish you were here
[de sjöng den på skolavslutningen, och den är sååå fin]

Efter skolan förra fredagen drog jag, Michis, Emma och Alve först hem till mig. Vi låtsades som om jag behövde hämta pengar, men egentligen var det för att jag och Michis ville spela upp våran julklapp till emmuch. Coldplay's 'The Scientist' på piano och Michis sjöng. Hon blev lite glad iallafall :)
Efter drog vi till högdalen och köpte allt vi behövde för bakningen, innan vi satte igång med julbaket hemma hos Michis. Alla behövde ha förkläden, även Alve ^^. Marsipangubbarna blev jättefina och vi smälte blockchoklad att doppa dem i (och att vräka i oss efter :P) och med julmusik i bakgrunden bakade vi lite pepparkakor också. Resten av kvällen slöade vi ochhjälpvaddåligtjagskriverjustnumärkerjag, men iallafall: Det var jättemysigt! Jag och Emma försökte dansa dubbelbugg med Alve [hehehehe BRA att vi kan hur man dansar också^^] och rotade runt i Michis stoooooora garderob för att hitta något kul att sätta på oss! Riktigt heta blev vi allt! :D
Bildbevis? Visst :D


Och här är några andra från julbaket!





















2 comments:

Anonymous said...

Självklart, sexigast ever. Miss you, kan vi inte ses snart?

Emma said...

faaan jag tyckte att det var skit fint när ni gjorde the scientist! jag började faktiskt gråta!! d e svårt att få mej att böla men ni lyckades! hahahaha puss på dej