Sunday, December 03, 2006

with Passion

Hallå! :D
Har vidrigt mycket läxor att göra idag, men det är trevligare att sitta och skriva ett tag, så jag sätter mig och skriver här, smart som jag är. [mitt första decemberrim!!]

Igår var jag, Linn och Michaela på La Isla [nattklubb!!] och dansade salsa. VIDRIGT kul var det och efter lektionerna började yngre folk strömma in, däribland ett gäng heta pojkar ;D Hahaha jag och Linn och Michis dregglade lite och för första gången dansade jag med någon jag verkligen tyckte var snygg istället för med en 40 årig svetthunk som tror att han luktar sexigt i munnen! Han hette George, var 25 och från Chile, så vi blandade lite spanska och Engelska, haha. Vet inte riktigt hur många låtar vi dansade, men tillslut blev mina tår blå och jag ursäktade mig och gick svärande över klackdojjorna till toaletten för att låta tårna få sprattla lite. Vi pratade iallafall jättemycket [jag fick låtsas vara 18, pinsamt nog :P] och han var jätterolig och duktig och ville dansa igen. Resten av kvällen satt jag på toa och svor innan pappa kom och hämtade. Linn dansade tydligen också med nån snygging [enligt Michis] som jga inte hann kolla närmare på.
Vi såg också ett par som verkade ha dansat hur länge som helst. Ingen av dem såg särskilt bra ut men [*whistle-whistle*] vad sexiga de blev när de dansade. Han förde henne som en gud och de bara flög fram. Helt seriöst, hon gick ända ner till golvet medan han höll henne i nacken och sen kom hon upp som en våg. Nått av det skickligaste jag någonsin sett! Jag lovade mig själv att ALDRIG sluta dansa.
Efter sov Linn över hos mig och vi gjorde mannagrynsgröt och te som vanligt:) jättemysigt!

Måste verkligen plugga nu. Sköt om er /Milja

1 comment:

Anonymous said...

Men gumman då! Tar du kort på dig själv inne på toaletten? DIN SNUSKHUMMA! ;D
Det låter trevligt det där med dansandet =) önskar att jag också kunde dansa =/
Jag saknar dig! Vill du komma hem till mig i helgen och hälsa på mig i mitt nya rum? Safi ska komma =)

PUSS!