Thursday, November 16, 2006

Arabmusik, dreggel och konsertbiljetter

Hej hallå! fel. Hej! bättre!

Dagens låt: Alphaville - Forever young
[för att den gör mig "harmonisk"]

Sitter hemma hos Michis och lyssnar på arabmusik, men jag fick henne att byta till Josh Rouse istället. hehehe hon ÄLSKAR honom minst lika mycket som jag älskar queengubbarna! :D


Hade bara tråkig fysik idag, och eftersom jag ska klippa mig vid två drog jag med michis hem för att käka innan, och så blev jag fast vid datorn. [såklart] Har ganska mycket att berätta idag. Hann inte riktigt igår...
Hursomhelst. I förrgår kväll ringde jakob och jag snackade med honom för första gången på evigheter [efter att han hotat med att ringa hem. Dåligt av mig] <-Ok ingen fattade det där, internt. Vi får se om han ringer ikväll, annars kanske jag gör det. knappast. Jag blir bara ledsen av att snacka med honom, men jag måste lära mig. Igår hade vi simning med klassen. DREGGEL. Ja, det var väl allt, haha. Nej men ärligt, jag tänker verkligen inte klaga. Det dåliga var väl att allt jag kunde tänka på under den där jobbiga lektionen var att hänga med. VÄRLDENS jobbigaste fys lektion. Dumma bifflärare, gör det själv! :P Efter lektionen offrade Emma och Skenan halva sin matte [med bortförklaringen att de tappade nyckeln på botten av bassängen. Fy fan va dålig, men fy fan va tur att 'Jac Anjou, Inget hår, Klia skrev, mm mm mm' är som han är.] för att lära mig att dyka. Seriöst, jag har aldrig kunnat dyka, men nu är jag grym på det. [vi tar bort det lilla felet att jag tappar byxorna varje gång också, hehe] Duktiga människor KAN lära gamla hundar sitta. Eller unga tjejer iallafall. :P

Träffade Josefine igår! :D:D Vi köpte [äääntliigeeeeen!] biljetter till Roger Waters konserten, och jag tror att jag kanske lyckades charma till mig några lite bättre platser än vad vi skulle fått annars. hahah NOT. men vi säger så. Efter satt vi hemma och spelade in videor på mobilen, SVINBRA blev det när vi la till ljudet. Vi borde seriöst bli filmskapare vi två. Har otroligt många flummigt roliga videor tillsammans med henne. ^^

Igår kväll insåg jag också hur únderbart härliga killar det finns. Tack! Jag blev riktigt glad.

Nu ska vi laga lite mat innan klippningen. Vi får se hur det blir. Spännande läskigt. /Mi

1 comment:

Anonymous said...

Lägg upp en bild på det nya håret är ett tips Miljaponken! Och våra videos ÄGDE! Allihop! Ska fixa det där youtube kontot nu då... jag har verkligen inte hunnit =/ pussinuss!