Friday, November 17, 2006

The Omen

Okej sitter hemma hos Michis nu och tittar på the Omen. FY FAAAAAEN va läbbigt! Linn ligger och sover i soffan, medan Emma (som påstår att hon är skraj), Eugenia och Michis tar det lungt och lyssnar på det härliga ljudet som kommer ut ur min mun när jag får damp-ryck och irrar fram och tillbaka som en höna. Shit det är de där blickarna som skrämmer mig.

Idag i skolan hade Skenan med sig sin digitalkamera, och vi tog grymt många fina bilder. Jossan är den duktiga fotografen!

<- hahah skönaste bilden.

Alla kissar på sig!! :D

Snacka om utskrattad! Jag lider med dig lilla eklidenpojke!

bondbrudarna har inte en chans!

Nu ska vi hem till mig och sova [alla utom michis som ska lata sig, haha]. Ska skrämma ihjäl emma och skenan efter deras lilla bus med mig innan. Jag tänkte seriöst låsa in mig själv, hehe!

No comments: