Tuesday, November 14, 2006

Tråkig lektion.

Hallå där! :D
Sitter igen på datorlektionen och busar. Emma är sjuk :( och eftersom Eugenia vägrar och Michis säger att hon också är sjuk kommer jag få simma själv imorrn -.-
Tråkigt för dem, iof, för det är jag som får dreggla, haha! :D

Dagens låt: White Stripes - Seven nation army

[Hoppas du kan den utantill nu Michis! Det är ju våran låt!! ;)]

Det blev ingen salsa igår. Var så trött att jag somnade istället, och vaknade lite senare för att äta pannkakor. Jag och Michis har bestämt att vi ska baka pepparkakor nån dag innan jul, apropå ingenting. shit jag känner hur trött jag är, hänger inte riktigt med mig själv.
Läste Jossans blogg igår, och blev lite ledsen. Jag kände precis som hon ibörjan, men det har försvunnit och nu har jag jätteroligt igen. Jag måste träffa människan oftare, har jag bestämt. Hon är så underbar och får inte glömmas bort, hur mycket nya kompisar jag än får. Längtar till hennes glöggmys och Roger Waters konserten! Ska köpa biljetter imorgon! :D:D
Jos jag har så jättemånga fina minnen med dig! Kommer du ihåg på klassresan, när vi stannade uppe och pratade hela natten i tvättskrubben. Och nu i somras när vi två tältade och upplevde äventyr tillsammans! Glömmer dig aldrig!




hehehe Varsågod för den fina
bild du laddade upp på mig!




Uschy Skenan är skaaaaaaaabbig! Hon sitter och suger. På en tepåse alltså. "mmmm", säger hon. "uuuuu", säger jag. tillsammans blir det mmmuuuuu, konstaterar jag. Ibland är jag väldigt kreativ.

Glömde berätta att jag var med Micke i lördags, och jag fick äääääääääntligen se Teaterfilmen!!! Har längtat efter att se den hur länge som helst, och det var RIKTIGT kul att se sig själv spela. Många minnen som bubblar upp och jag längtade tillbaka. lite åtminstonde. Speciellt efter de där man aldrig träffar längre. Alex, Patrik, Per m.m. Eller inte Per längre. Han är dum. men Alex och Patrik.

4 comments:

Anonymous said...

När ska vi baka pepparkakor?;)

Anonymous said...

I REMEMBER EVERYTHING!!! <3

Jag är bäst!!! =)

Anonymous said...

asså, milja, har du lagt märke till att jag typ är fett ful på alla dom där bilderna :D mina ögomn är jättesmå! =D

milja said...

nejnej älskling du är superfin på nästan alla!:P (L)