Wednesday, November 22, 2006

Trött!

hallå hejhej. Håller på att somna till Pink Floyds Anotehr Brick in the Wall just nu, och eftersom jag är så slö att jag inte pallar göra några läxor idag heller, så ska jga bara skriva klart för idag innan jag planerar att däcka framför tv:n. Alltsedan i lördags har jag varit helt ur gängorna, och skolan har tvingat mig att gå upp tidigt varenda dag tills imorrn, då jag äntligen ska få sova ut!

Dagens låt: Pink Floyd - Another brick in the Wall
[helt galet bra sound]
Idag kom en Nya Zealändare till våran klass för att berätta om sitt kära land och om växthuseffekten. [typiskt Rolf att be honom prata om det]. Jag verkligen älskar accenten, men efter 80 minuter blev det lite svårt för mina trötta ögon att orka lyssna. hahah som om ögonen lyssnar , huh? men jo, för om jag stänger dem så slutar mina öron att tänka. som om öronen tänker, huh? Men orka, ni måste fatta.
Michis ungen var sjuk också :(, så jag fick stå ut med Skenan och Emma själv. De trevliga ungarna auktionerade ut mina idrottskläder, släpade runt mig på golvet och slog mig efter att de tagit mina skor. Men jag överlevde iallafall!
På lunchen vart det matkrig mellan mig och Linn igen, så min tröja är full av fil-fläckar nu. trevligt trevligt och nära 2000 pers stirrade på oss.
Här är några sköna videor som jag och Jos har gjort. Ni kan ju se om ni lyckas förstå dem, annar kan ni garva åt hur dåligt humor vi har ^^ .
I somras när jag och Jos hade cykelsemester på Gotland och försökte flyga drake för första gången!
Ok vet inte om det är så smart att lägga upp den egentligen, men det är en kort sammanfattning av vår sommar tillsammans. Jag ser helt förjävlig ut, jag vet.
De här gjorde vi för typ en vecka sedan! :D Vi lyssnade på VideoDJ låtarna på mobilen och sen spelade vi in filmer och la dit ljudet efter. Ganska skickligt för å va oss, right? ;D
Kolla in Jos, så grymt skön.
Erkän skickligt av oss att träffa så bra, men annars:
FAAAEN vilket cp-ryck jag fick alltså!
Det får räcka sålänge! Ska slummra lite nu, äntligen!

No comments: