Friday, November 24, 2006

klant

Dagens låt: Simon and Garfunkel - Bridge over troubled water
[De är gudar]
Idag har varit min 'ta sönder något' dag. tog sönder tvålgrejjen i duschen, förstörde den fina krukan som mamma fått, tappade ett gals i golvet...orkar inte emd migsjälv ibland.

Imorse soooooov jag medan resten av klassen gjorde matteprov! skööönt! 'Det är sånt som gör livet värt att leva' haha. Kom lagom till datorkunskapen, där barnsliga Skenan googlade efter skumma saker och 'busade' med Michis. FY! DUMT! jag skulle bli riktigt arg om det handlade om mig.
Läxförhör på biologin och babbel babbel på svenskan. [viktor verkade gladare idag]. Sen bar det av hemmåt och jag hann göra lite spanska innan jag somnade för att det va så tråkigt [och för att jag hade svårt att sova inatt]. gick och la mig och vaknade kvart över 8a igen :P usch vad jag älskar att sova. Tänk att man kan tycka om något där man inte gör något. Men man drömmer ju. Och drömmar är spännande!
Sitter här och ugglar nu efter en pizza och pratar med folk jag är för trött för att prata med. Ska träffa Anna och Ingrid i stan imorrn, yiiihaaa, för att handla upp mina obefintliga pengar. Sov gott! /Milja

No comments: