Sunday, November 19, 2006

luftmadrassen

hellu :D

Dagens låt: Ozzy Osbourne - I just want you
[mäktig.]

I lördags vaknade vi vid 12. häääärlich. Jag och Skenan va vakna till fem dagen innan [kredit till oss] så jag var grymt trött. Och dagen börjar med att vi ska ha ur luften ur luftmadrassen. Gick åt helvette, men kul hade vi! ^^ Madrassen är väl typ 2 x 2 x 0,5 m och allt skulle ut ur det lilla blåshålet. Efter 40 minuter när vi klängt och pressat oss svettiga hittar vi däremot korken på baksidan. snopet, eller vad? :P haha KOM IHÅG DET NÄSTA GÅNG!
När alla dragit följde mamma med mig till stan för att hitta en vinterjacka. Hittade: tre! Köpte: noll! Vi gick sex timmar i stan och mina fötter var döda efter de dumma snygga stövlarna. Träffade Jennifer Palén där, btw, pigg och glad som alltid till motsats från mig som såg ut som en tjurig tjur. Under hemvägen såg vi massor med Iron Maiden fans på väg till konserten, och hjääälp vad nervös jag blev över att jag skulle träffa Jakob på tunnelbanan.

På kvällen träffade jag Emil och Erik, myste lite, smällde kuddar och colaflaskor i deras huvuden, och kollade på 'O Brother, Where are thou?' Grymt bra film!

Idag har jag bara spelat badminton [utan Michis men med Emma och Linn] och sen segat här. Borde plugga. ska plugga. Sköt om er!

No comments: