Monday, November 13, 2006

Shoppinghumör

Dagens låt: Coldplay - The Scientist
[från Jakob]

Hej igen! Idag var jag verkligen inte på plugg humör, så jag drog till stan istället. Har lite pengar kvar att köpa saker för, så vad tycker ni att jag ska lägga mina pengar på?
<-- A. Julrött Linne [har lite brist på linnen]
.
.
.
.
.
.
.
<--B.Vettefan när jag skulle ha den här, men skön på sommaren, och lite härligt udda!
.
.
.
så.. Ni måste hjälpa mig här! Så skriv så snart som möjligt!!
Annars lever jag vidare, har kramp i magen efter badmintonen igår, men har inte givit upp än! ;) Och kolla in den här söta länken, se hur underbara människor det finns!
Sköt om er! /Milja
justja! Håller verkligen med Emma om det där med låtar som hör till gamla pojkar. Jag gör precis likadant, och sen ett år senare kan jag höra låten och nästan börja grina (om jag har kvinnogrejs iaf ;) ) och undra varför jag knappt känner människan längre! Och tack för Coldplaylåten Emma! Den är verkligen underbar!

3 comments:

Anonymous said...

Lätt den sista gumman ;) Skit snygg

ita said...

Men Milja din tönt, du kan ju inte lägga ut bilder på dig själv i behå på internet! :P
Puss <3

Anonymous said...

*fniss* nämen Milja då!

Näe, jag tyckte alla tre var jätte fina :O Fast behån va snyggast (a) lätt!