Monday, November 20, 2006

You take my breath away...

aaaaaaaaaaa jag har ENORM träningsverk i magen efter badmintonen igår, och nu ska jag snart iväg på salsan och försöka bete mig som ett sexigt spagetthistrå. lycka till! tacktack. måste verkloigen komma ihåg att stretcha nästa vecka, haha.


Dagens låt: Queen - You take my breath away
[Babe du är finast i världen]
Igårkväll var jag grymt trött och tänkte gå och lägga mig tidigt, men istället ligger jag och snackar med Jakob i telefon *stolt* tills mamma kommer in och vägrar gå ut förrän jag har lagt på. irriterade goa mamma som bara vill mitt bästa. yeah right.
Så de blev ännu en senkväll bara fem timmars sömn eftersom jag började så tidigt med tråkig spanska imorse. Hon läraren lägger alltid till massa jobbiga läxor och tror att vi inte har något annat för oss på kvällarna. Hittade inbetalningslappen till spanskautbytet idag också. hade gömt det i blocket. Ska bli riktigt spännande att åka på en första resa med spanskagänget och allt. Jag och michis måste ta med våra spanjorer på 'la isla' nån fredag, för isst borde spanjorer vara bra på salsa? Synd för dem om de inte är, haha^^
Måste gå!
Michis det är riktigt allvarligt.

1 comment:

Anonymous said...

men heeej milja! :D hur hittade du mig? värsta kul att du bloggar också! jaa, alltså jag ska till sthlm på fredag med klassen, men jag tror tyvärr inte att vi kan träffas då, för lärarna får inte släppa iväg oss... :( men vi får fixa ihop nått någon annan dag så att vi kan träffas! vore askul ju. puss och kram!