Monday, November 27, 2006

DRAWINGS 3

Jahapp. den sista sålänge. Blir väl påfylld i samma takt som jag laddar upp nya bilder, men jag har inte så mycket tid att teckna nytt.

Har startat ett teckningsprojekt [som går segt] där jag tecknar av vänner. Helst som modell, men om det inte går tecknar jag av en bild.


11/10 06:
Per. Är glad att jag hann teckna den, för sen gick det käpprätt åt helvette. Kanske inte jättelikt, men det är svårt med en webcambild.




























28/10 06:
Linn. Jag gav dig lite längre hår, precis som du ville. ;D
Tack att du orkade sitta modell för mig! Älskar dig!
[precis en månad innan hon fyller år]
fångade hennes ögon och mun helt perfekt. svårt att se på ett mobiltaget foto, men ni ska se orginalet!! ;)

3 comments:

Emma said...

fy faan va snyggt! speciellt per, eftersom jag sett den av linn förut! hehhe, han ser skit snygg ut föresten!!

milja said...

han ÄR det!:P synd va? det gör allt lite svårare, hehe. Tack ändå!
Snart är det din tur!!

Emma said...

MEN DIN DUMMA JÄVEL! TA HAN OCH HA ROLIGT FÖR FAAN! HAN E SÅÅÅÅ SNYGG!!!