Thursday, November 23, 2006

är jultomten min tvillingsjäl?


Dagens låt: Takida - reason to cry
[jätteskön. älskar när det kommer igång i slutet!]

Sitter och väntar på min kära syster som kommer hem med maten. Pappa och Mamma ska på konsert på Berwaldhallen så vi får laga mat själva. Det ändå pappa sa innan han drog var: 'Och nu håller ni sams väl?' snälla, om jag börjar bråka med Mita är det väl för nån smart anledning, jga hoppar ju inte på henne barasådär [eller gör jag, hehe?].

Michis kom inte idag heller, och jag gick runt hela dagen och var seg. Viktor verkade nere på vägen hem [eller har verkat vara det de senaste veckorna..], och jag blir alltid så bekymrad av sånt där. Han kommer aldrg berätta varför, deet ser man på honom, så jag får vänja mig vid det antar jag.

Igår gjorde jag ett test. Brukar aldrig göra sånt där fånigt men vart nyfiken.
Om det stämmer så:

ser folk mig som humörhöjande
kommer min partner vara smart och smidig
kommer mina fiender ha lång svans
tycker jag att sex är som bönor
ser jag mitt liv som stort

jag väljer familj och karriär före kärlek och pengar och tycker att stolthet är viktigt [öh?]

Michis är en verklig vän
jag kommer aldrig glömma Jakob [det visste jag redan]
jag älskar verkligen Jos [hahhaha inte som något mer än vän hoppas jag]
jultomten är min tvillingsjäl [nu ska jga bara hitta den rätta!]
Emil kommer jag minnas hela livet

så vad tror ni? Kan det stämma in på mig?


1 comment:

Anonymous said...

Det stämmer perfekt älskling! ;D Jag visste väl att du verkligen älskade mig, och det roliga är ju att jag faktiskt fick resultatet att jag verkligen älskar dig också ^^

poss!