Sunday, November 12, 2006

La Isla!

å så var det dags igen! :D Bilen fungerar och jag fick köra i mörkret med pappa idag. Hjälp vad kul det är, och jag var så duktig att pappa vågade låta mig backa! :D Synd, eftersom jag körde rakt in i våra grannars buske (men de märkte inget, hehe) men jag lovar att aldrig göra om det. Peppa peppa ta i trä.
sisådär, färdigsnackat om stackars saaben. I fredags var jag ute på nattklubb för första gången!! La Isla i Fridhemsplan och det var salsa hela kvällen! Skaffade väl några nya kontakter, kanske lite för gamla för mig, ja, och svenska kunde de inte, nej, men dansa kunde de, så.. =P Linn och jag ska skaffa oss en ny outfit tills nästa gång, som blir på fredag nästa vecka tror jag.
Kolla vilken bild på oss innan. jag ser ut som ett pucko, medan linn ser flashig ut, menmen, är tvungen att ladda upp den :P

Hittade en badmintonkjol idag också som jag funderar på att köpa, vad tycker ni? Snyggt eller fjolligt? Verkar skön att ha iallafall, men kostar 400 kronor!

Ha det bäst!

1 comment:

Anonymous said...

Nä fy Milja, jag är besviken på dig!!! Hur kunde du!!!




Du har itne berätat för mig att du övningskör :( och att du är duktig dessutom!!! Jag har bara testat dragläge jag, men jag är stolt för det 8)