Friday, November 10, 2006

i klassrummet

tadaa är lite busig på datorkunskapslektionen. Varför i helvette har man datorkunskap egentligen??!
hur som helst, Eugeeeeeeenia my friend blev butter för att jag inte nämnt henne tidigare, så nu ska ni få höra, haha:D:D

At first I was afraid, I was petrified! Kept thinking I could never live without you by my side... hehehe i princip vår "klasslåt" tack vare Skenan som sjöng på den heeela tiden i början. heheh saknar det lite, ska fråga henne om hon kan sjunga: Skeeeenan sjung! Och nu börjar hon igen ;)
Jag har nog aldrig (Fredrik sa just: Din dumma kvinna åt henne, haha) träffat någon tjej som slåss lika mycket som hon. Om jag tänker efter, ingen kille heller... Senast igår fick jag blött papper kastat i munnen, och hon fick en tillbaka.
Kolla in Bajsungens blogg: http://eugeniia.blogspot.com/

Brevid Eugenia sitter Emma just nu! :D Den lilla dampungen med det härliga garvet. ;) Slåss också som fan (vet inte riktigt vad för klass jag hamnat i, hehe) och har samma killproblem som jag hade förut, haha. She's a maneater, makes you want all... ;D Hon kommer ha problem hela livet den flickan. ganska trevliga problem iof, haha!
Kolla in hennes blogg! http://emmainsolna.blogspot.com/

Sen finns det ju en Michis också, som sitter i det andra datorklassrummet med en cp-lärare med knästrumpor. Vi två ska resa runt världen tillsammans, typ. :D Och så har vi givit oss fan på att bli vältränade och snygga innan vi går ut trean, så vi tränar badminton varje söndag och tränar på gym stenhårt efter! Snacka om aktiva tjejer ;D Och efter träningen gottar jag mig i non-stop, men det hör inte till saken..haha. Ska ladda upp en bild på oss 4! :D

Skenan, Michis, Emma och jag

No comments: